heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Rabu, 28 November 2012

Where My Happiness?


Whoaaaa, rindunye dekat blog aku. Dah lama rasanye aku ta bukak benda alaa nie, fuhh berhabuk haa. Heheee~ Btw, banyak perkara yang dah jadik dalam hidup aku untuk bulan lepas dan bulan nie. Tapi bulan lepas la bulan yang paling menderita aku rasa. Sangat-sangat menderita. Nak tao kenapa? Haa orang yang aku sayang, orang yang aku cinta & orang yang aku harap dah pergi tinggalkan aku. Tinggalkan aku tanpa cakap ape-ape, tanpa kata putus. Kalau kena dekat korang, ape korang rasa? Sakitkan? Jyeahh tu la yang aku rasa. Lagi sakit bila dapat tahu dea pergi dekat ex girlpreng dea balik. Ex girlpreng dea yang pernah curang dengan dea, yang pernah sakitkan hati dea. Sedangkan aku yang setia dekat dea nie, dea blaa macam tu jek. Mula-mula tu memang susah giloss aku nak terima, menangis siang malam. Makan pon kurang, senang cerita hidup aku agak serabut sikit masa tu. Tapi dengan support kawan-kawan aku, alhamdulilah aku boleh kuad balik macam dulu. Aku pikir-pikir balik for what aku nak buang masa menangis untuk lelaki yang tak reti hargai aku macam dea? Kalau dea tahu aku melalak, merana sebab dea aku rasa confirm dea sorak sakankan tengok situation aku macam tu. So aku decide aku nak go on dengan life aku. Ta lama lepas tu, ada seorang hamba Allah yang datang carik aku balik. Sebenarnye kiteorang pernah contact tahun lepas tapi tiba-tiba boleh lost contact pulak. Entah angin kus-kus ape dea carik aku balik, tapi masa tu aku takde save nombor dea dah. Dea jek still save nombor aku, huu bangga kejap :D Mesej punye mesej, calling punyae calling tiba-tiba dea ajak couple. Fuhh excited jugak aku masa tu, heee. Yolaa orang handsomekan, mana la layak dengan kite nie. Dea la salah seorang yang happykan aku balik. And here, he's my hubby right now :)


Aku tao ramai orang dok ngata aku kan. Yer la, cepat sangat dapat penganti. Ker aku yang curang, or blablaaa. Mulut orang, kita ta boleh nak tutup so just ignore apa orang nak kata. Tapi tapiii, aku takde la mengharap macam dulu-dulu sangat. Just biasa-biasa, sebab aku tanak rasa kecewa yang teramat lampau lagi. Yes aku sayang dea, cinta dea even belum sepenuhnye. In sha Allah ada jodoh ada la. Pape pon doakan yang terbaek untuk aku k, huu. Sadis la pulop >,<  K aku lost idea dah, nanti aku update lagi. Baboissss~








SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ