heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Isnin, 15 Oktober 2012

Semoga Dea Adalah Imamku :')


Selamat malam sayang-sayangku. Fuhh, berhabuknyeeeee blog aku. Haha kesiankan aku. Dah berbulan-bulannye aku ta jengah blog usang aku nie. Buad cerita sedih sat, kuikuii. Sebenarnye la kan banyak sangat-sangat cerita yang aku nak sharing tapi ta ingat semua pulak. So aku just sharing apa yang aku ingat jek la eh. Ehem sopankan tajuk entry aku nie. Oke meh sinie baca entry aku yang ta berapa nak menarik kod bagi korang tapi bagi aku tersangat la bermakna. Alhamdulilah hampir 5 bulan relay aku dengan Incik Nobita @ Badut @ AS aku. Jangan terkejut atau pikir yang ta sepatutnye naa, aku setia, hahaaii! Tu semua adalah orang yang sama. Sepanjang aku hidup susah senang dengan dea, aku rasa bahagiaaaa sangat. Sumpah aku ta pernah rasa sebahagia nie. Dea paham, caring and kadang-kadang loving dengan aku. Nak tahu ta, benda paling aku ta bole aku lupe aku gaduh besar dengan dea. Rasanye ta perlu la aku cerita secara detail sangat sebab apa kiteorang bergaduh. Yang penting dah bergaduh besar dea pujuk aku pakai bunga ros merah. Jyeahh, benda yang dah lama aku idamkan since aku dengan ex boiprengg aku lagi. Hahaa, akhirnye dea tewas jugak dengan aku. Ingat tanak pujuk dah, mana ta nye dalam kereta kemain ego lagi tinggi dea. Makin buad aku sakit hati adalah, tapi aku diamkan jek. Sampai la satu part tu air mata bole meleleh pulak. Konon nak cover cun dengan bajet kuad la kan, tapi aku ta bole. Kelakarkan, hee. Nak ikutkan aku agak susah jugak la nak menanges dpan orang nie. Even dengan boiprengg aku sendiri. Tapi mungkin terlalu sadiss masa tu, jadik hujan ribut petir semua ada :D 
 

Haa, nie la bunganye tapi sekarang dah layu & kering. Tapi tapiiii bila bunga tu dah layu ta semestinye kasih sayang aku dekat dea pon layu eh. Silap kalau pikir cenggitu, makin mekar adalah. Cehh! Teneneee~ Dan nie moment kiteorang tiap kali pi dating. Ta harok macam korang sangat, huu. 





Tapaya nak banyak-banyak sangat la, nanti ada orang muak pulak :p Hari makin malam, so aku pun nak berangankat untuk beradu, besok ada program laen dekat Ipoh nie. Doakan perjalan balik aku k, selamat malam semua. Assalamualaikum :>


SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ