heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Isnin, 25 Jun 2012

Hari Yang Terindahhhhhh ;)




Selamat malam peeps, malam nie terasa nak update yang jiwang-jiwang, bole dak? Haha >,< Oke hari nie hari yang sangat dan tersangattt la bahagia buad aku. Alhamdulilah akhirnye dapat jugak aku jumpa dengan pacek Badut aku sorang nie. Rindu gela tahap gaban la dekat dea, hehew :3 Last kitaorang jumpa masa aku still kerja dekat cafe, tu pun as kawan lagi. Belum declare couple lagi, malu-malu kucing arnab segala bagai lagi, wahahaa. Harus la aku kena tunggu dea yang dok usha aku, ta kan aku kod kan -,- Macam yang kitaorang janjikan hari nie, pukul 10 dea kena datang amek aku. Tapi apakan daya, atas kesesakan jalan raya yang dah sememangnye ta boleh dielakkan lagi, maka lambat la jadiknye dea sampai. Dah pukul 10.45 masa tu. Pagi oke bukan malam, hee. Then gerak then dea tanya aku nak pegi mana, aku tanya dea balik soalan yang sama. Agak bebal disitukan, haha. Last-last kitaorang decide pegi KL. Jem teruk gela, almaklum la hari Isnin. Aku cakap dekat dea, orang dok sibuk start kerja kita dok sibuk pi merayap, kan biyy? Tapi syiookk kod, dalam tenga jem tu aku boleh buli dea :D Yang dea pulak bile dah jem boleh potpett-potpett memanjang tapi bile dah lengang cakap ta best pulak. Pelikkan? -__- Part yang paling comel sekaliiii, dea teramat sweet dengan aku. Caring yang aku ta tahu nak subcribe cane. Terharu tao dak :'] Mata aku pulak boleh merah macam hantu tadi gara-gara pakai lens. Mula la dea membebel ta kasik aku pakai lagi-lagi kalau jumpa dea. Dah lawa kalau aku ta pakai benda alaa tu pon , heee. I know that biyy, eceh. Then dea bukakkan pintu kereta untuk aku , bukakkan aircond untuk aku. Ohh Ya Allah, sumpah aku terharu weh. Belum pernah lagi ada boi yang layan aku macam tu. Tengs a lott my dear <3 Dalam kereta pun sentiase la risaukan aku, sikit-sikit skodeng aku oke ker ta even dea tenga drive masa tu. Rasa dekat dahi aku demam ker ta, dah tu paksa aku pegi hospital. Nasib masa tu dea kejar masa sebab kena balik awal untuk pickup adek dea balik sekolah. Fuhh nasib baekkk :D Kalau ta dah kena heret aku dengan dea, muahahaa. Kecoh pasal mata aku merah la ape la, sampai gambar pun kitaorang lupa nak snap. Taperk la, dating kali kedua insyallah aku akan make surekan kitaorang amek. No matter what happen, mueheheee. Dah sampai area ruma aku, terasa macam berat sangat nak kasik dea balik. Bukan apa, aku rasa selamat bila dengan dea. Rasa macam aku sentiasa dijaga. Insyallah semoga jodoh kami nie berpanjangan. Biyy, doakan semoga Allah & family kita sentiasa restui hubungan kita nie. Insyallah jugak, semoga kita ditakdirkan untuk kekal hingga akhir nafas. Saya sayang & cintakan awaa Azrizul Shafiq ;'} <3

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ