heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Jumaat, 4 Mei 2012

Tiada Ungkapan Laen :'(

Selamat malam peeps . Actually takde tujuan pun aku update belog untuk hari nie . Just setakad nak meluahkan rasa yang terbuku dalam hati nie . Hidup aku tersangat huru hara sekarang . Dengan keadaan maktok yang semakin lama semakin tak stabil , masalah dengan dea , dengan keje lagi . Sumpah aku tak mampu nak tangung semua nie . Aku tak kuad :( Kenapa terlalu hebat dugaan yang Kau beri pada aku Ya Allah . Ustazah and ustaz aku pernah bagitahu , orang-orang yang ditimpa musibah adalah orang-orang yang terpilih oleh Allah . Apa aku salah seorang darinya ? Tapi aku ta layak sebab aku bukanla hamba Dea yang beriman :') Aku jaat , tersangat jaat . Aku tak layak untuk dapat semua nie . Untuk awaa MR Muncet , kenapa sekarang hubungan kita makin lama makin dingin ? Apa makna semua nie wak , tolong bagitahu saya . Saya tahu saya bukan yang terbaek untuk awaa , saya bukan macam yang awaa nak tapi saya cuba wak . Saya cuba untuk jadik yang sempurna depan mata awaa tapi maybe awaa belum nampak lagi semua tu . Taperk la , saya terima awaa seadanya . Tapi kalau satu hari nanti awaa dah jumpa orang yang betul-betul awaa rasa boleh sayang awaa , boleh paham awaa lebih dari saya buad dekat awaa , tolong bagitahu saya . Saya just nak yang terbaek untuk awaa , tu jek . Bolekan jujur dengan saya :') Sumpah wak , semalam dengan hari nie saya rasa sedih teramad sangat . Bukan nak mengunkit atau apa pun tapi ini hanya luahan saya . Tak mintak pun untuk awaa paham or apa pun . Cukup sekadar tahu . Saya ingatkan malam semalam boleh hang dengan awaa lama sikit , boleh teman and tolong saya bawak barang-barang saya . Tapi saya silap sama sekali . Awaa dah janji dulu dengan kawan awaa yang awaa nak keluar dengan dea . Oke saya paham , tapi perlu ker awaa nak tipu dea ? Sedangkan hakikatnya awaa tenga keluar dengan saya . Apa saya nie terlalu jaat and jijik ker untuk awaa mengaku as gf awaa ? Saya sedih wak bila nak balik semalam , maaf sebab saya blaa gitu jek tanpa salam awaa , tanpa tengok muke awaa . Maaf jugak sebab saya menagis atas moto semalam . Saya try tahan sampai ruma nanti tapi saya ta boleh sebabnya saya ta kuad . Macam orang ta betul pun ada semalam saya rasa , dengan barang yang banyak . Hari nie pulak , awaa teman saya balik tapi separuh jalan jek sebab awaa nak teman kawan awaa jumpa gf dea . Oke saya paham tapi saya nie sape wak ? Saya bukan orang penting ker dalam hidup awaa ? Tolong jawab wak T,T Saya perlukan jawapan yang ikhlas . Saya tak tahu nak explain macam mana apa yang saya rasa . Selagi saya boleh sabar saya sabar . Bila saya cakap , bagitahu apa yang saya rasa , awaa pikir saya nak carik gaduh , saya nak menang . Saya tanak semua tu wak , saya just nak awaa tahu . Tu jek , tapi kenapa susah sangat awaa nak paham . Kenapa awaa suka fikir negatif dekat saya ? Saya tak nampak yang hubungan kita nie boleh kekal lama . Malam nie awaa sibuk nak main futsal , oke saya hanya mampu diamkan diri sebab saya dah buad keputusan yang saya tak akan kongkong awaa langsung , tak akan sentuh hidup awaa lagi . Saya bagi awaa kebebasan untuk hidup . Buadlah mana yang awaa rasa baek , mana yang awaa rasa betul . Kalau awaa sayang saya , fikirlah balik  pasal hubungan kita nie . Satu jek saya mintak , jangan menyesal coup dengan saya . Untuk maktok yang paling zatie sayang , cepat sembuh yer tok . Zatie rindukan maktok yang dulu , zatie tak sanggup tengok atok sakit , tak sanggup tengok keadaan atok yang makin lama makin teruk :'(


Semua sayangkan maktok , semua cucu cicit maktok tahu yang maktok kuad . Kuad untuk sembuh , untuk sihat macam dulu . IDOLOVEYOU MAKTOK . Tuhan tolong jagakan mereka :')

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ