heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Isnin, 23 April 2012

Awaa , Nak Something Boleh ? :D

Yuhuu , im comingggg . Suke ta-suke ta ? Harhar baek cakap suke . Kang satgi ada yang kena cepuk :p Oke just kidding . Jam sekarang dah menunjukkn pukul 11.35 pm . Fuhh asal aku tak tido lagi nie weh , besok nak kojee . Haihh , nie angkara aku dah terlalu lena tido petang tadi kod , hewhew . Lagipon satgi nak mengedik dengan MR Muncet aku (skype) , itu pun kalau dea ta sibuk la . Tapi rasanya macam dah jadik satu kebiasaan kena berwebcam tiap hari . Kalau dea balik Muar , memang taklah sebab dapat jumpakan . Berbalik pada tajuk entry aku untuk malam nie , whoaa macam saspen jekkan . Err saspen ker ? :O Nak something yer , apakah ? Takde lah , actually sepanjang aku hidup nie la kan and sejak umur dah meningkat remaja nie , aku teringin sangat nak dapat sejambak bunga dari orang yang aku sayang . Serius doe , macam kawan satu kerja aku la . Dea inform dekat boifren dea yang dea nak sejambak bunga ros merah . Siap gtao lagi nak berapa kuntum , haha . Sooooo gedikkan , and the last dea dapat . Siap coklat cadbury lagi . Hantar depan tempat kerja , sweetkan ? Sumpah aku jelez gela tahap gaban la masa tu , hmhmmm . Nak jugak , tapi apakan daya belum ada lagi yang nak bagi aku , sobsobb T,T Aku pon dengan excitednya la kan , pegi belakang then snap gambar bunga and coklat tu . 




Tadaa , lawakan ? Oke abaikan lappy aku yang agak menyemak tu naa ;D Sape jek la ta jelezkan , try la tanye mana-mana perempuan pun . Confirm deaorang akan rasa benda yang sama macam aku rasa , JELEZ ! Tapikan , boifren dea baek sangat . Baek sebab dengan kiteorang-kiteorang sekali dea belikan coklat , tapi bukan coklat cadbury la kan . Laen la kalau kiteorang nie scandal dea , mesti la kena beli coklat yang sama mahal or lebih mahal skit , haha . Opss , terlebih pulak :x Wahai MR Muncet ku yang kacak bergaya lagi wangi , muehehee (ayat bodek ) . Boleh tak kalau satu hari nanti awaa kabulkan wishes saya yang nie . Teringin kod , kalau ta bole taperk :( Takde coklat pun taperk , asalkan ada bunga . Saya nak warna merah tao , sebab merah tu melambangkan cinta . Eceh beriyernyeeeee aku . Lagi satukan , saya nak 36 kuntum , sebab ada makne-makne tertentu dalam tiap kuntum tu . Saya gabungkan setiap kuntum tu , saya pilih kuntum 1 , kuntum 2 , kuntum 3 , kuntum 6 , kuntum 11 and kuntum 13 . Kalau ikutkan hati saya memang nak pilih semua tapi yang tertentu jek la saya pilih . 
1 Rose
Exceptional love all concentrated on you.
2 Roses
Two of us deeply in love.
3 Roses
I love you.
6 Roses
I want to be yours.
9 Roses
Love each other eternally.
11 Roses
You are the one I love most in my life.
12 Roses
Satisfactory union and mutual affinity.
13 Roses
Secret admirer.
24 Roses
Remember fondly every moment
(24 hours cannot forget you).
33 Roses
Saying “I love you” with PROFOUND LOVE.
36 Roses
Feeling romantic attachment because you come to me.
44 Roses
Constant unchangeable pledge.
50 Roses
This is “Regretless Love”.
56 Roses
My love.
66 Roses
Successful love affair.
99 Roses
Love with understanding makes love eternal.
100 Roses
Harmonious union in a century, remain a devoted couple ’till ripe-old age.
101 Roses
No other love but you.
108 Roses
Please marry me!
111 Roses
Eternal love.
123 Roses
Free love.
144 Roses
Loving you day and night eternally.
365 Roses
Thinking of you everyday, love you everyday.
999 Roses
Everlasting and eternal love.
1001 Roses
Faithful love, ’till forever

Bentuk love macam nie sweetkan , laen dari yang laen . Yer la , selalukan orang bagi bunga yang macam kawan saya dapat tu , tapi saya tanak . Saya nak laen dari yang laen , boleh gituww ? Haha , memilih sungguh aku . Pape everything is up too you , saya just inform ja sebab tu lah impian saya yang saya nak dari dulu :D Gedikkan saya , hmhmm . Saya pergi dekat google tadi , then saya ada terjumpa seorang gurl nie dea married gaun dea menggunakan bunga ros hidup merah . Awaa nak tao berapa banyak ? 9999 bunga untuk siap and jadikkn as gaun pengantin .




Cantekkan ? Fuhh alangkah indahnya kalau saya dapat pakai gaun tu time saya married nanti . Berangan 5 saat , mueheheee . In your dreams jek la zatie . Dream pun dream la . Btw , sorry sebab buad awaa tunggu saya siapkan entry merepek meraban merapu saya nie . Saje jek nak awaa tao + menghilangkan bosan yang tersedia dari tadi . Tengs tao sebab sanggup tunggu , loveyou laa buda muncet . Muahh-muahh sikit boleh ? Haha gatai naaa , oke enough foe today . Lots of love <3

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ