heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Jumaat, 9 Mac 2012

Miss The Wonder Girls Dorm 12 :')


Hui-hui , agak lama aku ta mengupdate perkembangan terbarukan . Hihi sorry agak bz daripada sebelum nie . Diari aku pon terbiar macam tu jek -,- Teruk sungguh , hurr . Nah hari nie aku terasa nak update something yang sebetulnye memang dah lama aku nak story . Tapi apakan daya belum berkesempatan , and now saat ini dan ketika ini aku nak bagitahu yang aku rindukan kaka-kaka aku . Sape kaka-kaka aku tu , aku ada kaka ker ? Harhar , actually kaka-kaka sedom aku . Kaka-kaka yang segela dengan aku time aku study dulu . Kak iymah , kak ana , kak anis , kak bella , kak atin , jiejah and jugak dayah . Sumpah domo teramad rindu korang . Sejujur-jujurnye even sepanjang domo duduk sedom dengan korang domo rasa happy sangat . Yer la even sekejap kita macam anjing dengan kucing , sekejap macam belangkas tapi semua tu buad domo rasa rindu dekat korang . Semua tu jugak buad domo jadik lebih kuad skang :) Weird kan tapi tu la kenyataannya . Disebabkan semua tu , domo jadik lebih matang . Domo ta anggap semua tu sebagai kenangan pahit tapi domo jadikan apa yang penah jadik dulu sebagai pengajaran dalam hidup . Tengs sis sebab jadikkan Domo Musica setabah skang :') Really appreaciate it . Nak tao ta bile domo duduk sensorang dalam bilik , tetiba rasa rindu and teringat time kita sebilik dulu . Waktu-waktu macam nie kita memekak dalam bilikkan , gelak sekuad hati la , hihii . Yang paling kuad gelaknye seharusnye kak bella dengan kak anis , haha >,< Yang kuad melatahnye pon kak bella jugak dengan kak atin . Yang jiejah plak dengan kegedikan dea tapi dea tetap sempoi ;) Dayah plak lebih suka diam seribu bahasa , baby kepada kak anis , ahaa . Kak ana sayang kepada aku , eceh . Kak ana pon gela-gela jugak nie . Kak iymah time malam jek dengan bantal busuk dea , pasang earphone , sumbat dekat telinga then tido . Kalau nak tao dea la yang paling terawal sekali tido . Kitaorang memekak pon dea tetap lena , hoho :O Bab nak pegi toilet time malam pon berteman , takod punye pasalkan . Mandi pon saing , basuh baju pon saing . Kalau time ujung minggu ada yang ta balik , bertapa macam apa jek la dalam bilik sambil tunggu mama anta makan . Paling syiiokk kalau kak bella dengan kak iymah balik , bawak makan . Best tuuuu , jiejah dengan daya pon sama jugak , rajin bawak makan . Termasuk aku sekali la , ngeheee . Kalau ada cite best plak , tengok sesama . Ta kira la dekat lappy kak atin or dekat tv ker . Tapi yang paling penting kita semua kuad makan , mueheheee . Ingat lagi ta korang ada rakam video dekat lappy domo . Kak anis , kak bella dengan jiejah ada time tu , maen rambut palsu la , pakai spek la . Domo still save video tu , kadang-kadang domo bukak video tu . Gelak sensorang sebab kelakar sangat , hee :D Gamba pon still ada tapi ta banyak la , ta sempat nak snap-snap lagi . Banyak memo kita yang domo rindu . Skang terasa macam nak makan masakan kak iymah , kak bella , kak ana and kak anis plak :) Tapi ntah bile dapat lagi . Rindu nak makan mee hoon :( Kalau nak cite semua rasanye memang ta kan abis la kan , so sampai sinie dulu . Insyallah akan ada post terbaru . Sebelum tu , nah gamba kita together dulu :')


nie depan dewan ada bacaan al-Quran

time nie plak dekat cafe , nak lwn futsal . even kalah tapi ttp enjoy

dgn kak anis :)

kak atin & kak ana

dgn kak bella :)



MISSYOU ALL 24 HOURS :'}

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ