heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Jumaat, 17 Februari 2012

Inilah Hidupku :')

Malam semua . jam dah menunjukkan pukul 11.20 . Whoa nape mata aku ta mengatok lagi nie ? Besok nak keje nok , haisyoo -,- Haa cakap pasal keje nie kan , alhamdulilah hari nie dah 5 hari aku keje . Kejap jekkan :) Macam biase la , macam-macam yang aku dapat bile aku dah start keje nie . New experiance , new friends , new situation , new challenging . Yeahh semuanye serba baru . And bila dah baru , mestilah aku perlukan masa ryte . Tapi alhamdulilah Allah bantu aku dengan cepat bila aku dah dapat sesuaikan semua keadaan tu masa demi masa dengan singkat :') Bila dah adanya kawan baru , tu ta bermakna aku lupakan kawan-kawan lama aku . Jujonye bila aku dah jumpe kawan baru , bagi aku deaorang ta sama macam kawan lama aku . And jujonye jugak aku rindukan korang . Agak-agaknya , korang rindukan aku jugak ta , muehehee . Entah bile dapat jumpe lagikan , huuu . Ta dapat bayangkan macam mane kalau dapat jumpe nanti , mesti haru biru punye . Kelas kite kalau ta meriah bukan COMPAQ namanye , ta gitu >,< Aku tao , even korang nie jenis yang gela-gela tahap gaban punye , tapi sebetulnye korang baek . Aku respect bile korang jenis kawan yang pentingkan persahabatan , terharu nokk . Macam tu jugak dengan kawan-kawan sekolah aku dulu . So kesimpulannye , aku rindukan semua sahabat aku . Sesibuk mana pon aku , korang tetap aku ingat , peace (Y) You to my Mr Right ;3 Nie aku selitkan gamba-gamba sporting korang .

The Wonder Gurls


The Superhero 




with Mrs Faizah and Miss Esah :}

Even sibuk mana , pose tetap ada . Haha




MISS AND LOVE YOU BEB !! :'D








SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ