heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Rabu, 25 Januari 2012

The Best Day With Mr Right (23/01/2012)






Sweet ta picture atas nie . Sweetkan ? Hai nape la kite ta sesweet macam tu ek wak , haha . Hari nie nak mengedik kejap boleh ? Eceh beriyer aku nie :D Memandangkan hari nie hari baek aku , makanye aku nak share story dengan korang la . Bolekan kan ? Even story aku nie ta sehebat  , ta sevoke , ta sehot dan sewaktu dengannye tapi aku tetap nak story jugak >,< 23/O1/2O12 , tarikh dimana aku jumpe jejaka hebat aku , eceh . Hebat ker , muehehee . Finally jumpe jugak kiteorang . Dah sebulan lebih memendam rindu nie , haha . Ta boleh blaa ayat aku . Even date kiteorang biase-biase jek tapi aku have fun dengan dea . Tengs foe the treat hunny :) saye hargai apa yang awaa buad untuk saye hari tu . Tapi kan , nape la awaa dah ta sesweet macam dulu . Kalau date dekat kolej , sweet bukan kemain . Maybe sebab dah lama ta jumpe kod , so agak kekok sikit . Sokey la , asalkan awaa sanggup turun sini , tu dah cukup buad saye . Pape pon , aku wish lepas nie awaa turun sinie lagi , pintu ruma sentiase terbukak untuk awaa , hihii . Ada satu part yang paling best . Part awaa datang ruma and jumpe falimy saye . Even time tu just ayah and adek-adek saye jek yang ada , ibu ta ada sebab dea bz tolong antie dekat ruma dea . First time kod saye tengok awaa diam seribu bahase , haha . Yer la , sebelum nie mulut awaa jek yang dok membebelkan . Bile dah jumpe ayah , haa amek kao . Tu makan dea :p Ayah saye ta makan orang kan , jadiknye lepas nie tapaya nak diam seribu bahasa . Sayang seribu kali sayang , kite terlupa nak snap gamba , ape dah tu pon bole lupe . Next time , macam-macam jenis gamba saye nak posing dengan awaa , boleh gitu ? haha >,< Oke la , nak dok layan fb pulak . Lots of love foe you . . . . 






SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ