heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Ahad, 22 Januari 2012

setelah lama menghilang :}

Ehem-ehem , auwcak ! Alahai , dah berbulan-bulan rupanye dah aku biarkan belog nie usang . Kesian hampa noh , hihii :D Now im here . Actually kan , sepanjang aku ta online macam-macam benda yang aku dah berangan nak tulis . Tapi bile dah online , idea nak menulis tu dah hilang . Kacau line tao dok . Hari nie dah masuk 23 haribulan , Sekejap jek dah nak masuk bulan Februari kan . And itu jugak bermakna lagi berapa hari besday girl akan datang . Eceh sape punyer besday la kan , haha . Sape lagi kalau bukan empunye belog nie . Yeahh thats me babe . Tapi tujuan aku inform nie bukan la untuk mintak perhatian or ape pun . Cukup untuk korang tao , oke ? Cakap pasal tarikh hari nie kan , MR right aku nak turun sinie pada tarikh nie . Whoaa banyak syiookkk ma , miahahaaa . Setelah agak lama ta berjumpa , eceh . So ini la masanye aku nak pekenakan dea . Yer la , besday dah ta lama lagikan , ape lagi kasik mintak laa . Haha , agak kejamkan aku . Ta ada la , just kidding . Aku ta nak mintak tu semua , just cukup dea ingat and sanggup turun sinie semata-mata nak jumpe aku . Tu dah buad aku rasa terharu bercampur suka :') Aku ta nak dea susah payah turun sinie tapi nak buad macam mana , dea tetap nak turun jugak . Makanye aku dengan hati yang lapang dan terbukanye terima , hee . Tapi satu benda aku takod , nak tao ape ? Takod dea ta sedar , dea nie bukan betul -,- Jadik aku kena pastikan dea bangun keesokkan paginye , aiyoyo . Itu pun kalau dea sedar aku kejutkan dea . Lagi satu , awal-awal lagi aku dah dapat present dari antie aku . Tengs so much mak teh , terharu wok . Siap kad lagi , mueheheee . Sory gamba ta dapat nak diuploadkan sebab ta amek dalam phone lagi , harap maklum ^^ Semalam pulak hari dimana aku dengan semua family belah ayah aku selamat sampai dari Terenganu-Muar . Best , dapat tengok cara and kenal makanan orang sana macam mana , and paling penting dapat maen air dekat tepi pantai . Tenang jek dekat sana , fuhh . Kalau ada masalah pun , boleh lupa terus la . Dengan pasirnye yang halus , hihii . Sory gamba dekat sana jugak ta dapat ditayangkan , belum diuploadkan lagi , saba noh . Banyak kod aku nak share dengan korang tapi nanti page nie panjang pulak . Taperk , kite sambung next time oke . Bukan ape , takod korang bosan baca story aku yang ta berapa nak syiook nie .  Story ta berapa nak interest hari nie . Hari dah lewat malam , masa untuk tidur . Gudnite sweetie buddies ;)

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ