heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Ahad, 4 Disember 2011

appreciate it ^^

yeahh , setelah 3 hari 2 malam aku dekat uma sahabad aku finally sampai jugak kiteorang dekat kolej . fuhh agak penat kod hari nie . yer la , blaa jek dari uma daya terus pegi kedai moto la , kedai jual peralatan dapur la . macam-macam kedai la kiteorang singgah hari nie . then dah settle semua tu , destinasi yang seterusnye adalah hospital . HOSPITAL ? bukan tu tempat untuk orang-orang sakit ker . buad ape aku pegi situ ek ? ahaa , meh nak cerita sikit . act petang semalam hari yang ta berapa nak baek la kan timpa dekat aku and daya . tenga syioookk jalan-jalan nie kan , bole plak tetiba excident . al-maklum la , teringin nak tengok tempat orang . area uma aku ta macam tu , so nak merasa kejap la . damn , fobia yang dah hampir 1OO% aku nak lupakan datang balik -,- tapi alhamdulilah , bersyukur yang ta terhingga la kan , aku ta pape . just tangan aku yang dah tersedia sakit bertambah sakit . and now sekarang lebam sikit la , sikit jek . ta banyak pon :) tapi nak ankat barang berat agak terasa la sakitnye . MR right aku kemain dok membebel dekat aku suruh urut la sapu ubat la . macam dea ta kenal aku nie macam mana . aku bukan jenis tahan sakit sangat , bole dea paksa aku buad semua tu . nak ta nak , buad la jugak . lagipon dea suruh semua tu untuk kebaikan aku , dea sayang aku . kan kan ? haha >,< so the point is , tujuan utama kiteorang pegi hospital adalah untuk merawat luka daya , ecehh . cannot go ayat aku kan , mueheheee . tao ta berapa lama kiteorang kena tunggu ? seingat aku la , dalam 6 jam macam tu la kiteorang dok terperap dekat tempat menunggu tu hah . lamakan ? hurr , terseksa sekejap . dah la tenga kelaparan tahap gaban , haishh. apa punya servis la dekat hospital tu , lambat gela . agaknya kalau orang yang tenga sesak nafas tunggu giliran lama sampai macam tu sekali dah nyawa-nyawa ikan agaknye . then kaki aku dah lenguh apa semua , baru la settle semua tu . singgah kejap pegi beli makan , bungkus jek pon . bukan apa , takod ta sempat nak masuk hostel . kang ta pasal-pasal kena dok luar , ta sanggup nyahh . balik-balik jek aku kena basuh baju yang dah penuh satu baldi . siap apa semua , baru la aku mengonlinekan diri , hebat ta ? haha :D tetiba ada sorang buda nie buad status pasal sign name . aku pon dengan rajinnya like la post dea . ta ada niat apa pon , dah memang hobi like-like status orang nie . tetiba , buda tu ada tag satu gamba dekat aku . aku ingatkan apa . guess what ? sekali dea buadkan sign name la untuk aku . oke aku terharu kejap , bukan bangga oke . yer la , kite nie mana femes , mane hotstaff . hotsentap ada la , miahahaa . ta ada orang nak buad sign name bagai untuk kite , so bila dah ada sorang yang secara sukerelanya buadkan sign name untuk aku , semestinya aku terharu . nama dea MUHAMMAD SYAFIQ FAKHRI . 





nahh , itu dea . tengs syafiq sebab sudi buadkan sign name nie untuk domo musica , really appreaciate it :') second plak , berapa hari sebelum nie la MR right aku designkan satu logo .



nie dea . cantekkan ? nampak ta ada nama sape dekat situ , hihii . so sweet biyy , iloveyou la . semalam aku ada letak gamba nie as DP aku , kalau korang perasan la kan . saya hargai setiap apa yang orang sekeliling saya buad untuk saya . oke thats all foe this nite . love yaa <3








SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ