heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Jumaat, 2 Disember 2011

03.11.2011


berita gempar tapi ta berapa nak gempar , haha . KAJANG banjir ? yeker KAJANG banjir ? macam ta percaya jek . tapena-pena KAJANG banjir , haishh . oke abaikan apa yang aku membebel tu , ta ada kaitan dengan tajuk entry aku pon . saja nak kaitkan berita yang terkini skit , hoho :O untuk pengetahuan kaka-kaka , adik-adik , abang-abang dan semuanye la kan , besok bertarikhkan O3.11.2O11 dan berharikan sabtu , genap la 3 bulan aku dan MR right aku bersama . eceh ayat cannot go -,- penat lelah kiteorang harungi macam-macam selama 3 bulan nie dah pon lepas . tapi aku seda , tu ta bermakna ta kan ada lagi dugaan yang datang untuk kiteorang . dugaan tu sentiasa ada and sentiase menanti kita , just kita perlu get ready jek la kan . ta nak membebel banyak , biar gamba yang berbicara , miahaha >,<



nie first sekali kiteorang amek gamba sama-sama . haha burukkn ? malu-malu kucing lagi , oke abaikan :)



time nie tenga lepaking depan kim yam . tempat ker apa tu ? haha , biar la rahsiaaaa :p cumelkan muke dea



time nie plak dekat cafe . banyak sweet sour moment kiteorang dekat situ , auww . i miss that moment :(



haa , nie pulak kalau ta silap aku la kali kedua kiteorang amek gamba sama-sama . kali kedua baru la nampak oke , kalau ta ugly tahap gaban kan . ta cakap pon aku dah tao >,<



nie sebelum berapa hari aku nak jauh dari dea . pakai baju coup , auww . ilovethat <3



totally i miss him so much




saya sukakan gamba nie (Y)

THATS OUR LOVE STORY . MAYBE TA SEHEBAT AND SEROMANTIK STORY ANDA . MOHD FIRDAUS BIN MOHD SAPIAI  , I DO LOVE YOU , I ADORE YOU , I MISS YOU , I WANT YOU AND I NEED YOU . NO ONE ELSE EXCEPT YOU . FULLSTOP . KBYE :'}

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ