heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Isnin, 29 Ogos 2011

selamat hari merdekaraya :))

assalamualaikum , salam satu malaysia dan salam satu bloggest . whoaa besok dah raya ! kejap jekkn bulan ramadhan habis , hee . tapi dalam kite bergembira tu , jangan lupa dekat yang ta bernasib baek . and paling penting dekat hamba allah yang berada di alam barzakh . deaorang mesti sedih bila syawal tiba sebab time tu la deaorang akan diseksa balik , sedihkn . so better kita raya alaa kadar jek la oke ;) btw , aku pon macam korang jugak la kn , excited nak sambut raya , muehehee . tapi bagi aku raya taun nie macam ta bape nak meriah sangat la . prepare aku pon biase-biase jek . buad pertama kalinye aku beraya ta beli kasut . err entah nape angin kus-kus aku ta nak beli plak . pelikkn -,- alaa pakainye kejap jek pon . macam membazir la plakkn #bape banyak KN dah , haha >,< oke berbalik pada tajuk post aku , nape aku tulis merdekaraya ? aha , tu deaa . ceh saspen la kononye , padahal semua tao dah nape :D sebabnye taun nie agak istemewa la , kita sambut dua perayaan dalam satu masa . hari raya dan hari kemerdekaan . so bagi korang yang dah every year celebrate merdeka dekat dataran kn , sure rase laen skit . yer la , dalam masa yang sama tenga spoill mood raya kn . sambut-sambut jugak tapi jangan sambut dengan cara yang salah , oke sayang-sayangku :) eyh , hari tu kn aku dengan fam tenga sibuk nak carik baju raya aku #agak ketinggalan -,- then tetiba ada satu phone nie buad aku rase nak usha dea plak , hihii . then aku pon ajak la ayahanda tercinta pegi kedai tu . risik punye risik boss kedai tu cakap harga phone tu dalam RM *** . haha mane bole gtao , RAHSIAAAA :p nak dipendekkan cerita aku dapat phone tu , fuhh i loikeee <3 sape ta suke kn , raya dengan phone baru tu , yepiii ! nak tengok ta phone baru kitee #gedik 5 saat , haha . oke kejap aku upload itu gamba




haa lawa ta ? baek korang cakap lawa , hihii ^,^ siap ada gambat agnes monika lagi , wee ~ pape pon tengs to my lovely dad sebab belikan even agak payah mule-mule tu . ta dapat balckberry , blueberry pon jadik la kn :D last dari aku , selamat hari raya . maaf zahir dan batin ;}
SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ