heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Isnin, 22 Ogos 2011

masalah , masalah , masalah

first sorry kalau aku ta bagi salam dalam post aku kali nie . aku malas + ta ada mood nak buad baek dengan orang . sebab ape ? sebab kalau aku baek dengan tapi orang macam **** dengan aku . sendiri paham la ea . sory jugak la kalau bahase aku agak kasar , ta ada adab or watever la kn . aku ta tao nak lepas geram dekat sape lagi selaen dalam blog nie . since due tiga hari nie terlalu banyak sangat masalah yang datang dekat aku . tension ? yeah tapaya cakap la kn . seriusly memang tension tahap nak mati aku -,- kenapa la ea , ada sesape bole tolong bagitahu dekat aku sebab ape ? fuhhh , masalah-masalah . kenapa la kao datang time hari raya nak dekat :'( dah la ta ada sesape , macam nie la kalau hidup single . nasib kn , padan la dengan muke kao . haha :'D oke ta tao dah nak post ape lagi . nite semua , doakan la masalah aku nie bole pegi jauh-jauh . kbyee
SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ