heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Ahad, 31 Julai 2011

confius segalanye -,-

assalamualaikum , petang bloggest :) kat sinie macam nak mendung la pulak . semendung hati and perasaan aku kod . nape aku buad post sedih pulak nie . tapi dah memang aku tenga sedih , nak buad camne . ta bole dah nak selindung-II lagi , penat ohh -.- lagi dengan lagunye yang jiwang tahap lipas nak mati , haishh . dari semalam aku dok menangis jek , ta tao nape . kalau aku bjiwang memang macam tu , taip malam aku bukak lagu then layan aa lagu tu . dah mlayan stat la bilik aku 'banjir' :'D mesti ada sebabkn nape aku tacing pulak . aku malas nak kecoh-II , haha . kang ada yang simpati la , prihatin la . ngee ~ act aku ta tao nape sekarang life aku macam kosong . huh benci betul . ada bf macam ta ada , so aku decide nak single . lantak la orang nak cakap ape pon , yang penting aku ta kacau hidup orang laen . jelez la kod tengok orang laen hapy jer ngan bf deaorang . sory tahap cemburu aku agak tinggi , tapi ta ada la kalah menara klcc . bile aku stat tuka status , tulis itu ini bagai ramai pulak yang like , haha . tapi ta ada la seramai yang korang pikir . oke la , otak aku blank kejap . nah gamba buruk tahap gaban aku . kbai

SUKE ? komen la :)

1 ulasan:

  1. jgn sdey2 lg ae.....
    setiap yg berlaku pasti ad hikmahnye...
    harap bersabar yee...
    kte sebagai manusia hnye mampu merancang saje...
    tuhan yg menetukan....

    BalasPadam

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ