heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Selasa, 2 Ogos 2011

perubahan kat blog aku

assalamualaikum , salam bloggest . jam dah menunjukkn pukul 2.5O , so bermakne ada lagi 4 jam macam tu la kite nak berbuke . masuk hari nie dah hari  yang ketiga kn kite berpuase . ta saba nak raya ? haha same la kite , excited nie ><' puase kemain payah , time raya semua laju , haishh . relax-relax ta kemana pon raya kite tu :) oke bile korang secara manualnye dah masuk kedalam blog aku yang usang nie , korang ada nampak ta ape-ape kalainan kat dalam blog nie ? aha adakn , jangan la buad-buad ta nampak . sedih aku , ngaha . untuk pengetahuan korang la kn , berjam-jam aku mengedit benda alaa nie . uishh lama ta lama la kn . dah aku bosan dok terperap dalam dom nie so aku edit la blog yang dah tersedia buruk nie haa .even berjam-jam pon at least aku puas hati sebab semua yang jadik nie atas usaha aku sendiri . jadik ta jadik belakang cerita la kn . puas aku mengodek blog orang then bila nampak jek ada tuto pasal nak renovate blog , secara pantasnye aku pegi skod . agak-agak macam senang aku follow la step yang dea bagi tu , hee . nie semua atas pertolongan kawan bloggest jugak . yer la kalau deaorang ta buad tuto tu ta ada maknenye aku dapat tuka macam ape yang dah jadik sekarang .so tengs a lot , act banyak lagi yang aku ta tao pasal blog nie . baru ditubuhkn and kalau boleh aku nak blog aku setaraf dengan blog-blog yang pernah aku tengok . lawa , georgeous macam-macam lagi la blog yang pena aku tengok sebelum nie . jelez wok -.- tapi sokey , bak kate orang step by step kn :) maybe ada yang akan kate macam serabut jek tengok blog aku nie . maybe jugak ada yang kate sebaliknye . kite ta taokn orang kate ape , pape pon aku terima dengan hati yang terbuka , cewahh . mate aku pon dah stat mengantok , petang kang nak pegi bazar dengan kawan. dea pulak dah sampai mane tido , dah tu nak suruh aku kejut dea pulak . so better aku tido kejap , takod aku yang ta terbangun , dah melepas nak pegi bazar dengan dea . kbaiiii
SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ