heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Jumaat, 22 Julai 2011

RENUNGKAN :)

assalamualaikum , malam all's . sejuk pulak malam nie , haha . dah pukul 11 tapi mate aku still ta mngantox . dok tungu si jantung hati sent mesej dari tadi tapi hampeh -,- mane dea hilang pon aku ta tao . nux forget pasal dea sat , aku nux habaq satu story . tadi macam biase la kn , aku bukak FB  . dah mjadi kbiasaan aku , suke skod wall orang dan sebagainye . then tibe-II aku tnampak satu vid yang buad aku ttarik nux tengok . pasal ape ? haa pasal seorang mnusia yang ta ad hati perut , limpa and ect. kat binatang . dea potong due-II kaki bhgn depan kucing tu just sebab kucing tu rembat ikan . nama pon KUCING so dea ta bole pikir waras macam kite . nape la mnusia tu bodo sangat kn , haish . opps sory tkasar bahase . dah geram sangat kod , grr . niey vid yang aku tengok tadi , sedih bile aku tengok .
mnusia yang jage kucing nie bagi nama HERO , sesuai la kn ngan diri dea yang still kuad nak hidup even dah cacat . aku banga , tabik gela kat mnusia yang sudi amex and jage hero . kbai :)

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ