heyy , im ezzaty . just look and smile . enjoy it ;)

v

Selasa, 18 Disember 2012

No more crush

Hi korang, sihat dop? Aku alhamdulilah sihat-sihat ja. Cuma hemm, hati aku agak patah seribu. Kenapa? Ohh sebab, ishh malu la nak cakap. Tapi tapii aku kena cakap jugak sebabnye aku tak boleh pendam sesorang, so jalan terbaek luahkan dekat sinie ja. Yang tao pun berapa kerat la sangatkan berbanding dekat facebook tu haa. K this is about my crush. Yes exactly about him! Kenapa aku cakap hati aku patah seribu? Sebab crush aku tu dah ada girlfriend baru. Jyeahh, tu la yang membuadkan hati aku patah berpatah-patah dibuadnye haa. Macam mana aku tao? Aku tao dari whatsapp. Kiteorang whatsapp tadi, saje aku nak tanye khabar dea. Yer la selalu bila dea ada masalah ja baru ingat nak carik aku. Bila senang, happy sakan? Aku entah mana dea campak, sadlifekan. K tapi taperk, aku terima alasan yang dea bz, think positive am i right? Lagipun dea bukan sape-sape, hanya kawan. So tak patut la aku nak marah dea ker apa kan, cuma kecil hati tu memang aku ta nafikan. Nak buad macam mana, mungkin memang nie nasib aku :'> Berbalik pasal dea, aku terbaca status yang baru ja dea post dekat facebook mengatakan yang dea bahagia dengan girlfriend baru and dalam masa yang sama dea bahagia sebab dea terjumpa sorang uncle yang mirip arwah papa dea. Agak sentap jugak tadi baca status dea yang tu tapiiii macam aku cakap tadi la, aku nie cuma kawan dea. Ta lebih & ta kurang dari tu. So nak marah ker, kecewa ker sedih ker biarlah aku sorang yang rasa. Terguris sikit la hati aku nie, sikit ja. Bukan salah dea pun, dea bukan tao feeling aku dekat dea kan. Girlfriend baru dea pun pandai, study dekat oversea, dea bagitahu girlfriend dea tu anak kawan mama dea.  So no wonder la kan. Hemm dear crush, btw congrate jyeahh for your new happines. I doakan kebahagiaan tu milik kekal you, in sha Allah. Maaf sebab i terlanjur sayang & cintakan you. I ta tao macam mana feeling nie bole muncul tapi sumpah perasaan tu muncul bukan atas sebab rupa & sape diri you sekarang. Perasaan nie muncul atas sebab bagi i you baek, boleh paham apa yang perempuan rasa, oleh paham kehendak perempuan. Paling penting you pentingkan agama, tu la yang buad hati i tertarik dekat you dalam i sedar dengan tak. Sekali lagi, maafkan i sebab dalam diam-diam sayang & cintakan you tanpa izin. In sha Allah, i akan tanam feeling nie dalam-dalam lepas nie. I tak kan buang, tak kan pernah buang. Just nak tanam ja, bolehkan? Untuk pertama kalinya, aku menangis untuk crush aku, untuk orang yang aku sayang dalam diam-diam , dalam aku sedar dengan tak. Aku sendiri pun ta expect yang aku boleh tersayang dea. Selaen daripada dea, ada lagi sorang hamba Allah yang layan aku baek sangat. Tiap kali aku ada masalah, dea selalu tanya temasuk masalah yang sekarang nie. Tapi hem aku sendiri tak pasti apa status dea. So aku abaikan, dea caring maybe atas dasar kawankan. Lagipun aku tanak harap pape, cukup hati aku sakit sebelum nie. Dea pun aku tengok macam susah nak lupakan ex girlfriend dea. Whatever it is, thankyou for care about me.


Handsomekan dea? Jyeahh sebab utama aku rasa ta layak dengan dea. Pape pun dea dah bahagia sekarang. Aku nak melalak lagi sebenarnye nie, maklum la lama dah kod aku ta menangis lepas nak dekat sebulan aku putus dengan shafiq. Tidur dulu la ea, byeee :'( 

SUKE ? komen la :)

0 gosip:

Catat Ulasan

copyright @ 2011 . DO IT BY EZZATYDAUZ